Maksimér udbyttet af dit hårde arbejde i restauranten
Opnå komplet kontrol over din restarurants økonomi ved at træffe datadrevne beslutninger og optimér din mulighed for maksimal profit.
Få et komplet dynamisk overblik over dine udgifter, juster med lethed dine profitmargener, pris på salgsvarer og gem dine fakturaer i skyen, og meget mere – alt fra samme sted.
Overblik over alle dine udgifter
Med vores forskellige overblik over dine udgifter kan du optimere hvor og hvordan du bruger dine penge
Udgiftsoverblik
Dynamisk udgiftsoverblik over alle dine omkostninger i real-tid gør det muligt at reagere hurtigt på stigende priser
Vores platform giver dig mulighed for forskellige oversigtsmodeller, som alle kan bidrage til, at give dig den bedste mulighed for at optimere dine udgifter.
Du kan se prisændringer for hvert produkt i procenter eller i reel værdi.
Produkt- og forhandlerudgifter
Et detaljeret overblik over dine produkter og deres pris hos forskellige leverandører gør det muligt at få den billigste pris.
Se præcis hvor meget du har brugt på produkter hos de forskellige leverandører, gør det muligt at optimerer dine indkøb eller optimere dit lager.
Optimér til din maksimale indtjening
Optimer dine indtægter yderligere ved at se på dine profit margener. Måske justere priserne for at sikre overlevelse eller blot maksimere din profit – også ved take away eller brug af kurértjenester.
Justér profit margener
Justér nemt din profit margener på alle dine salgsvarer og tjen mere på hver enkelt ret.
Giv dig selv muligheden for at tjene mere ved at justere din profit margen på hver ret. Vi bruger data fra dine fakturaer til at opdatere priserne og afspejle denne ændring i din profitmargen, så du altid er fuldt opdateret omkring dine indtægter.
Take away omkostninger
Udregn nemt hvor meget du bruger på take away og kurértjenester, og hvor meget de snupper af din profit.
Takeaway- og kurerservices spiser en stor del af dine indtægter ved at levering til dine kunder. Med denne funktion kan du nemt finde ud af hvor meget – bare ved at trykke på en knap. Vi tilbyder foruddefinerede omkostninger fra forskellige tjenester med mulighed for at tilføje dine egne.
Justér profit margener
Justér nemt din profit margener på alle dine salgsvarer og tjen mere på hver enkelt ret.
Giv dig selv muligheden for at tjene mere ved at justere din profit margen på hver ret. Vi bruger data fra dine fakturaer til at opdatere priserne og afspejle denne ændring i din profitmargen, så du altid er fuldt opdateret omkring dine indtægter.
Take away omkostninger
Udregn nemt hvor meget du bruger på take away og kurértjenester, og hvor meget de snupper af din profit.
Takeaway- og kurerservices spiser en stor del af dine indtægter ved at levering til dine kunder. Med denne funktion kan du nemt finde ud af hvor meget – bare ved at trykke på en knap. Vi tilbyder foruddefinerede omkostninger fra forskellige tjenester med mulighed for at tilføje dine egne.
Organisér din forretning
Ingen forretning uden organisation. Vi giver dig værktøjerne, så du nemt kan holde trit med fakturaer, momsregnskab og sikker opbevaring af dine fakturaer.
Overblik over forfaldsdatoer
Betal dine regninger til tiden og undgå rykkergebyrer med vores smarte funktion.
Med hjælp fra dataene fra dine fakturaer giver vi dig et overblik over din forfaldsdatoer. På den måde er du altid klar over hvornår den næste regning skal betales. Ikke flere rykkergebyrer eller anstrengte forhold til leverandører.
Momsregnskab
Brug mindre tid på momsregnskab.
Realtidsvisning af dit momsregnskab. Opdateres hver gang vi får en ny faktura i systemet med mulighed for at indtaste salgs-moms, hvilket giver dig en god chance for at være forberedt til momsfristen.
Cloud-lagrede fakturaer
Hav altid orden i dine fakturaer med vores sikre opbevaring, der samtidig sikrer dig nem adgang.
Når du sender os dine fakturaer opbevarer vi dem automatisk i skyen, hvor de er beskyttet af flere sikkerhedslag. Altid tilgængelige.
Hvordan fungerer det?
1. Upload dine fakturaer
Upload dine fakturaer fra en computer eller indscan dem med vores Bilagsscanner. Om dine fakturaer er af papir eller digitale gør ingen forskel.
2. Behandlingstid
Vi udtrækker dine data på produkt-niveau og omdanner dem til brug på platformen. Op til 48 timers behandlingstid.
3. Klar til brug
Nyd det dynamiske overblik over dine udgifter og gå igang med at booste din restaurants indtjening.
Hvordan kan vi gøre en forskel for din restaurant?
Selvom fakturaer er grundlaget for både bogføring og Clever Cost, så er vores platform ikke egnet til bogføring, men kun til at optimere din restaurants økonomi.
Nedenunder har vi beskrevet nogle af de måder Clever Cost kan gøre en forskel for dig og din restaurant.
Automatisk udgiftshåndtering
Få et dynamisk overblik over alle dine omkostninger – hvis noget virker mistænkeligt, kan du handle med det samme.
Traditionelle metoder giver kun et overblik i en månedlig oversigt, hvilket gør det svært at opdage problemer i tide.
Omfattende oversigt over købte produkter og leverandører
Få et realtids overblik over alle dine omkostninger og dine leverandører på ét sted.
Traditionelle metoder kræver, at du sporer produkt- og leverandøromkostninger individuelt og konsoliderer dem manuelt, hvilket kan være tidskrævende og unøjagtigt.
Live overvågning af dine profit margener, der ændrer sig, når prisen på dit produkt ændrer sig
Du ved altid hvor meget du tjener på hver eneste ret.
Selv hvis du bruger regneark, vil du ikke have tid til at opdatere prisændringer hver uge.
Automatiske beregninger af udgifter til take-away
Forstå og håndter dine take-away-omkostninger effektivt med vores specialiserede værktøj.
Vanskelige beregninger af take away gør det vanskeligt at optimere priser og profit margener
Oversigt over forfaldsdatoer for bedre økonomisk planlægning
Aldrig mere rykkergebyrer og anstrengte forhold til leverandører.
Vi har alle prøvet at glemme en dato, selvom vi havde skrevet det ned i kalenderen. Her koster den penge.
Realtids momsregnskab
Undgå fejl i moms beregningen med vores intuitive og præcise system.
Traditionelle metoder kræver manuel håndtering og kan være komplicerede, hvilket ofte fører til fejl.
Cloud-baseret faktura arkiv
Hvordan kan vi gøre en forskel for din restaurant?
Nedenunder har vi beskrevet nogle af de måder Clever Cost kan gøre en forskel for dig og din restaurant.
Med Clever Cost
Uden Clever Cost
Automatisk udgiftshåndtering
Få et dynamisk overblik over alle dine omkostninger – hvis noget virker mistænkeligt, kan du handle med det samme.
Manuel udgiftshåndtering
Traditionelle metoder giver kun et overblik i en månedlig oversigt, hvilket gør det svært at opdage problemer i tide.
Omfattende oversigt over købte produkter og leverandører
Få et realtids overblik over alle dine omkostninger og dine leverandører på ét sted.
Oversigt over købte produkter og leverandører
Traditionelle metoder kræver, at du sporer produkt- og leverandøromkostninger individuelt og konsoliderer dem manuelt, hvilket kan være tidskrævende og unøjagtigt.
Live overvågning af dine profit margener, der ændrer sig, når prisen på dit produkt ændrer sig
Du ved altid hvor meget du tjener på hver eneste ret.
Manuel overvågning af dine profit margener
Selv hvis du bruger regneark, vil du ikke have tid til at opdatere prisændringer hver uge.
Automatiske beregninger af udgifter til take-away
Forstå og håndter dine take-away-omkostninger effektivt med vores specialiserede værktøj.
Forkerte beregninger af udgifter til take-away
Vanskelige beregninger af take away gør det vanskeligt at optimere priser og profit margener
Oversigt over forfaldsdatoer for bedre økonomisk planlægning
Aldrig mere rykkergebyrer og anstrengte forhold til leverandører.
Manuel oversigt over forfaldsdatoer
Vi har alle prøvet at glemme en dato, selvom vi havde skrevet det ned i kalenderen. Her koster den fejl.
Realtids momsregnskab
Undgå fejl i moms beregningen med vores intuitive og præcise system.
Tidskrævende momsregnskab med forkerte beregninger
Traditionelle metoder kræver manuel håndtering og kan være komplicerede, hvilket ofte fører til fejl.
Cloud-baseret faktura arkiv
Gem, søg og sorter dine fakturaer digitalt og sikkert.
Fakturaer opbevaret flere forskellige steder
Manuel opbevaring af fakturaer kan være tidskrævende og uorganiseret.
Ofte stillede spørgsmål
Har du nogen spørgsmål? – kontakt os venligst igennem kontaktformularen.
Clever Cost er designet til at være brugervenligt, selv for dem der ikke er teknisk anlagte.
Ja. Clever Cost giver mulighed for at importere eksisterende data. Kontakt os og hør nærmere.
Ved at give dig et klart overblik over dine omkostninger og priser kan Clever Cost give dig mulighed for at optimere dine processer og træffe bedre finansielle beslutninger.
Hos Clever Cost krypterer vi dine data for at beskytte dem.
Lær mere om Clever Cost
Få de seneste opdateringer om Clever Cost og nye funktioner.
Tilmeld dig vores nyhedsbrev:
This site is protected by reCAPTCHA. Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
©
Clever Cost. All rights reserved.